Imi Ouadda - Reisverslag uit Tiznit, Marokko van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu Imi Ouadda - Reisverslag uit Tiznit, Marokko van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu

Imi Ouadda

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Carla

25 September 2016 | Marokko, Tiznit

Rond negen uur vertrokken wij van onze camping om weer zuidelijker te reizen. Wij konden gebruik maken van een hele goede weg, die net was aangelegd. Deze liep door mooie natuur, bergen en later uitzicht op zee. Onderweg, terwijl wij een kopje koffie dronken, kwam er een luid toeterende verkiezingskaravaan voorbij, die natuurlijk reklame maakte voor de eigen man. Overal vlogen de briefjes in het rond, met arabische teksten. Helaas is mijn arabisch nog niet zo goed, dus.... Op 7 oktober zijn er verkiezingen hier. Wij verder op weg door mooie dorpjes en stadjes, waar het heel druk was. We lunchten op een punt met uitzicht op zee, heel hoog. Rond twee uur kwamen we aan op onze camping in Imi Ouadda, Atlantic Park, op een km afstand van het strand. Na alles weer gereed te hebbne gemaakt zijn we nog een strandwandeling gaan doen op een heel breed en schoon strand. De drommedarissen en paarden kon je huren voor een ritje. Boerkini's hebben we niet gezien, maar wel de lokale vrouwen die tot aan de zoom van hun jurken in de branding stonden. Lekker buiten gegeten en rond half acht naar binnen omdat het klam werd. Morgen naar Aglou Plage 132 km.

• 27 September 2016 - 23:03

Heank:

Prachtig al die verhalen. We genieten er elke keer weer van. Het lijkt ons een geweldig land om doorheen te reizen en we kijken uit naar al jullie foto's. Nog heel veel plezier en veilige kilometers.
    Groetjes uit Lelystad

• 28 September 2016 - 09:56

Annalies:

wat een weelde daar, hier is het weer ook zeer heerlijk. de verstralens zijn ook weer thuis, en blijven voorlopig hun plekje houden in spanje, wim wil niet overzomeren in hoorn. al je begrijpt wat ik bedoel.
    grons

• 02 Oktober 2016 - 10:01

Annalies:

kaart ontvangen, met boerka foto, dank je, kijk uit daar in de rimboe,diep in het binnenland. maar geniet nog wel.tot later.