Aircoproblemen in Poix de Picardie - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu Aircoproblemen in Poix de Picardie - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu

Aircoproblemen in Poix de Picardie

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Bert en Carla

26 Augustus 2016 | Nederland, Wageningen

Geloof het of niet.......maandag de auto voor een uitgebreide vakantiecheck en op onze eerste reisdag in Belgie geen airco!!!!!!
Met open ramen en een totaal ander kapsel kwamen we op onze camping aan. Garage in Culemborg en daarna en Volvo assistent gebeld. Ivm. de vakantie is het erg druk, dus het kan wel een paar dagen duren. We staan prachtig, er is hier veel te zien en we hebben gelukkig de tijd.
We krijgen net bericht dat we naar een garage in Amiens kunnen voor de reparatie!

• 26 Augustus 2016 - 11:11

Marion:

Zullen de polletjes weer niet zijn! Sterkte airco heb je echt nodig

• 26 Augustus 2016 - 12:08

Ernst En Conny:

Sterkte, wij hebben het met de volvo s80 ook gehad in Zeeland.
    In het gunstige geval wordt de vloeistof bijgevuld, anders de pomp, zoals bij ons. Het viel gelukkig in de garantie.

• 26 Augustus 2016 - 12:22

Lida Luiten:

Komt goed . ALs je verre reizen maakt gebeurt er altijd wel zo iets. Geniet gewoon van elke dag. Het hoort erbij...

• 26 Augustus 2016 - 16:17

Hilda De Haan:

Hopelijk is het nu weer opgelost? Waarschijnlijk geldt dat totaal andere kapsel alleen voor de helft van jullie duo

• 26 Augustus 2016 - 17:21

Hannie En Paula :

Wat een pech! Geniet vd mooie omgeving.

• 26 Augustus 2016 - 17:22

Hans En Annalies.:

hallo , reis mensen, wat een pech weer met de airco amains is in Frankrijk he! alles komt goed hoor zo als altijd, sterkte maar weer en geniet van de mooie camping, tot later.xxx

• 26 Augustus 2016 - 18:22

Minke Paul Van Lent:

O je en dan met dit weer,je waant je 40 jaar terug zonder airco naar Spanje met de handdoeken voor de ramen!
    Amiens mooie stad dus die maar even bekijken,en dan Volvo weer helemaal top en de reis vervolgen,komt helemaal goed hoor vakantie gangers knuf van de roma's

• 27 Augustus 2016 - 09:21

Nico En Ank:

En dan laat je je auto een uitgebreide check-up geven. Maar beter nu (als het al moet gebeuren) dan in Marokko!!!!.

• 27 Augustus 2016 - 19:48

Corrie En Rien:

Ja zo komen die oude tijden weer terug met een handdoek over je stuur en op de zitting. Maar leuk is het niet. Als de klacht maar opgelost is. Dat is het belangrijkste.