voorbereidingen voor de reis naar Marokko - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu voorbereidingen voor de reis naar Marokko - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Bert en Carla Pol - WaarBenJij.nu

voorbereidingen voor de reis naar Marokko

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Carla

14 Augustus 2016 | Nederland, Geldermalsen

Vandaag zijn wij begonnen met het aanmaken van onze reis naar Marokko met waarbenjij.nu. het eerste verslag vind je vanaf 13 september als wij gaan inschepen naar Marokko. Voor die tijd reizen wij via België, Frankrijk en Spanje naar ons reisdoel in La Coruna in Zuid Spanje om van daar uit via Tarifa naar Tanger te rijden/varen.
Wil jij ook op de hoogte blijven van onze belevenissen, laat het dan even weten.

• 14 Augustus 2016 - 17:06

Hennie:

Wensen jullie een hele fijne vakantie en een goede reis.
    Stuur mij nog een mail van pollenopreis .waarbenjij.nu
    Heb vermoedelijk weg gedrukt sorry.
    Gr hennie en nel

• 14 Augustus 2016 - 17:32

Paul Van Lent:

Natuurlijk carla en bert reizen we graag met jullie mee.
    Jullie mooie verhalen te lezen!
    Veel plezier al met de voorbereidingen van deze geweldige reis.
    Groetjes Paulus en minkos

• 14 Augustus 2016 - 19:06

Wim En Lida:

Jullie begrijpen wel dat ook dit keer de atlas bij de comp.ligt.

• 15 Augustus 2016 - 09:27

Ernst En Conny:

Een heel voorspoedige reis, wij zien met veel plezier jullie ervaringen tegemoet.

• 15 Augustus 2016 - 09:47

Nico En Ank Luitwieler:

Lieve Carla en Bert,
    Natuurlijk willen wij heel graag weten hoe het jullie vergaat met deze geweldige reis zo kunnen wij ook een beetje met jullie meereizen. En horen we meteen hoe het met jullie is.
    Jullie zijn zo lang weg (heerlijk voor jullie hoor!!!!!)

• 15 Augustus 2016 - 09:57

Trees Van Gaal:

Hai Pollen, wij willen graag jullie reis meebeleven. Heel veel plezier met de voorbereiding van die grote en spannende trip en natuurlijk straks van de reis naar het Oosten ver weg van ons.
    Wij zien elkaar a.s. vrijdag voor de grote fietstrip naar Houten,
    liefs, Louis en Trees

• 16 Augustus 2016 - 14:35

Paula De Waal:

Wij willen natuurlijk meereizen, geweldig hoor weer zo'n mooie reis. Zijn heel benieuwd hoe jullie het ervaren!!!!!! Heel veel succes met de voorbereidingen en belangrijker, geniet van de voorpret!!!!!!!
    Liefs, Hannie en Paula

• 16 Augustus 2016 - 19:24

Karin En Piet:

hallo,wij vinden het heel leuk om mee te reizen.wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.groetjes karin en piet

• 18 Augustus 2016 - 16:28

Cobi En Henk:

Natuurlijk willen we jullie 'volgen'. Alvast een heel goede reis, behouden vaart en heel veel vakantieplezier gewenst.

Groetjes,

Cobi en Henk.

• 19 Augustus 2016 - 07:26

Yvo & Tamara Van Der Pol:

Wij volgen jullie ook!

• 22 Augustus 2016 - 20:14

Henk En Ank:

Een hele fijne en geweldige vakantie toegewenst. Wij willen jullie graag volgen.
    Groetjes Henk en Ank

• 24 Augustus 2016 - 22:22

Walter En Lida:

Jullie dachten vast dat wij geen belangstelling hebben, maar nu vanavond hoorden we pas van jullie reisverslag. Wij willen heel graag op de hoogte blijven en in gedachten met jullie meereizen.